tiistai 2. helmikuuta 2016

Itse arvionti 3. jakso

Olen oppinut 3. jaksossa erilaisia värjäykseen liittyviä asioita ja olen siitä todella innoissani. Mielestäni opin nopeasti ja pystyn hyödyntämään oppimaani hyvin opinnoissa. Haluisin oppia väreistä enemmän niiden soveltamista. En koe että olisi asioita jotka olisivat menneet erityisen huonosti, ehkä teorian kuuntelemisessa voisin skarpata.. Olen saavuttanut tavoitteeni, sillä tavoitteeni on ollut päästä ja pysyä muiden oppilaiden tahdissa. Olen saanut kannustavaa palautetta top-ohjaaltani omaaloittesuudesta, kiinnostuksesta alaan  ja olen ollut suurena apuna liikkeessä syksyn ajan. Keväälle työssa oppimisessa laitan tavoitteeksi että pääsisin mukaan asiakkaille tehtäviin töihin. Odotan innolla kevättä, sillä opin mielestäni paremmin asioita kun niitö tehdään käytännössä ja todellisissa tilanteissa.

Hiusalan koulutukseen osallistuminen on ollut pitkä aikainen unelmani.
Vuonna 2016 pyrin pitämään motivaanioni korkealla myös teoria päivinä.
Uskon pystyväni nostamaan motivaatiotani edellä mainitussa.
Tässä koulutuksessa haluan oppia lisää taitoja edelliseen ammattiini liittyen.
Tämän koulun jälkeen tulevaisuus on vielä avoin.
Minusta on tärkeää ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti